Wednesday, December 29, 2010

kemenangan milik MALAYSIA, usaha julia perez SIA-SIA



Tahniah ! TAhniah! Tahniah! diucapkan kepada skuad muda-mudi negara kerana telah memenangi piala suzuki. i percaya semua warga malaysia memang terharu dengan kejayaan u all. kemenangan ini sekali gus telah meningkatkan kepercayaan peminat bola tanah air terhadap u all.. tahniah!!

perlawan tadi memang rancak bagi kedua-dua pihak. memang ada fight. tapi skuad indonesia juga tidak kurang hebatnya i tengok,sepakkan mereka agak kencang, skill gelecek yang tinggi cuma tidak bernasib baik sahaja. indonesia pun sudah empat kali masuk final tapi tak pernah menang. tapi kenyataanya skuad malaysia memang membanggakan dan mampu buat hidung rakyat kembang kempis bila lalu dihadapan pekerja indon di malaysia. hidung bertambah kembang apabila bercerita tentang keeper malaysia save bola penalti!! bangga gila kami!!

kemenangan ini juga telah menutup mulut julia perez iaitu Indonesian actress, dangdut singer, model and announcer and ape lagi entah
sebab i tak pernah ambil tahu tentang dia tapi i labelkan dia sebagai manusia yang tidak tahu malu dimana dia mengeluarkan kenyataan di twitter yang berbunyi
"Biarin aja di curang pake laser... Nanti pas tanding di INA. Jupe pake BH doang biar pada buta tuh mata liat gunung kembar gue..." siapa yang faham tu, tolong-tolong la translate di peti komen ye..


julia perez

i ada juga nampak muka penjaga gol kita dipancar laser bertubi-tubi tapi ini tidak memberi apa-apa effect terhadap beliau. i yakin penjaga gol malaysia da buat persedian rapi, maybe beliau da jalani latihan tengok laser lama-lama sebelum malam perlawanan.. ermm,maybe...

banyak lagi kelemahan malaysia yang kita nampak tapi don't worry, itu semua boleh diperbaiki. harap u all punya prestasi boleh diperingkatkan lagi selepas ini.

harus diingatkan, u all pemain yang baru nak meningkat, i harap u all punya disiplin selepas ini tetap dijaga ye. jangan jadi macam segelintir individu,apabila sudah glamor,lupa daratan!!

p/s; ibu i asyik sebuk nama syafie sahaja. nasib baik i tak ada kakak,kalau tidak mesti ibu sudah pinangkan syafie untuk kakak i.. peminat fanatik ibu i ni.

No comments:

Post a Comment