Tuesday, January 18, 2011

UFO menziarahi MENARA KL





Selasa lepas,Malaysia dikejutkan dengan kisah ufo datang melawat Malaysia. Kepada rakyat jelata, janganlah terkejut sebab ufo tu datang nak ambil I balik marikh la. So, don’t worry okey.

I terbaca berita ni di berita kosmo, muka hadapan lagi tu. Tanpa berfikir dua kali I terus beli paper kosmo. Nak di jadikan cerita i dari kecil memang minat tentang ufo. Dan ufo lawat Malaysia bukanlah satu benda yang patut dihairankan pada zaman sekarang ini. Da selalu ufo turun ke bumi untuk membuat lawatan sambil belajar untuk si alien-alien tu. Di Malaysia sahaja rakyat kita telah di mencatatkan beberapa kes teserempak dengan ufo.

Orang kata ufo ini datangnya dari angkasa lepas yang turun ke bumi, untuk melakukan penyelidikan terhadap tamadun manusia.

Ada orang kata ufo ini adalah jet pejuang rahsia yang paling misteri milik Negara tuttttt… tapi apabila difikirkan balik, teknologi manusia telah sampai ke tahap mampu membina jet pejuang yang sehebat ufo? Kelajuan ufo hampir 3 kali kelajuan cahaya okey.. memang agak mustahil bagi manusia pada abad ini.

Ada juga I terbaca pendapat orang lain bahawa ufo itu adalah penjaga yang telah dilantik oleh Allah untuk menjaga arasy’ (kerajaan langit bagi agama Islam) ..

Ufo ini selalu lawat manusia dan untuk pengetahuan u all ufo pernah melawat ISS iaitu tempat angkasawan Negara kita pergi hari tu. Ufo kelihatan berlegar-legar di ISS tapi tidak menganggu pusat ISS tersebut.. baik pula alien tu tak serang kita kan.

Apakah UFO sebenarnya? Maybe u all boleh kongsi link dengan I tentang UFO dan boleh juga meletakkan komen dibawah. T.q


p/s; sesungguhnya ALLAH MAHA-Mengetahui

No comments:

Post a Comment