Monday, August 22, 2011

rindunya belog ku..

bulan puasa ni, busy bebenor aku dengan study yang tak henti-henti.. hohoho... padahalnya study 15minit jer dan bakinya adalah menonton video maharaja lawak sampai review nak dekat 10x... haha.. geli hati betul tengok gelagat-gelagat pelawak tanah air kita tu.. sampai kawan aku yang seorang ni siap boleh hafal setiap dialog pelawak tu terutama nabil.. haha.. next season kau masuk jelah pertandingan maharaja lawak tu iman oi...aku tengok nabil dengan kau, lebih kurang sama jer.. so, di sini aku nak promote la sikit kan, kalau free korang tengok la maharaja lawak tu, at least boleh release sikit tension kepala otak ni... gila kau, study 15minit setiap malam, fikir tak tension ker?? =p

sebenarnya aku rindu nak meng update belog aku ni ha. lama sangat da tersadai. kadang-kadang bila lihat belong orang, mula la hati ku sayu mengenangkan nasib belog ku yang mendapat tuan seperti ku yang malas nak meng up date.. haha. actually aku da terminated wifi aku.. panas hati dengan miwax tu, tetiba lak area rumah ni xdapat coverage internet.. haissshhhh.....

tengah sedap duduk termenung di atas mangkuk tandas tadi sambil menunggu hajat selesai, entah apa ke gila, aku terdetik untuk meng update belog balik... hhoho.. bukn apa, belog aku ni aku jadikan sebangai medium untuk share something yang good-good untuk kawan-kawan dan untuk mengingatkan diri sendiri juga...

esok last paper ku bagi mid term exam, habis jer paper, aku terus pulas miyak motor dan terus menuju ke petaling jaya.. buat julung kalinya aku balik setelah sekian lama tidak pulang ke kampung halaman selama sebulan seteng.. huhu..

lepas ni boleh la relax sikit di rumah sambil mencari bahan untuk di update dalam belog.. insya-Allah...




No comments:

Post a Comment